Organigrama

Organigrama poate fi descărcată apăsând pe link-ul următor:

pdfOrganigrama SPCLEP

 

Regulament de funcționare

Regulamentul poate fi descărcată apăsând pe link-ul următor:

pdfRegulament functionare SPCLEP

jpgProgram de audiente D.E.P.A.B.D.

Program de audiente

jpgProgram audiente S.P.C.E.P. Ilfov

Documente necesare pentru efectuarea serviciilor

jpgDocumente necesare pentru eliberarea actului de identitate la preschimbarea buletinului de identitate

jpgDocumente necesare pentru declararea unui deces

jpgDocumente necesare pentru eliberarea CI provizorii cetatenilor romani cu domiciliul in strainatate care locuiesc temporar in Romania

jpgDocumente necesare eliberare act de identitate la schimbarea domiciliului din strainatate in Romania

jpgDocumente necesare eliberare carte de identitate la dobandirea cetateniei romane

jpgDocumente necesare inscrierea in actul de identitate a mentiunii privind stabilirea resedintei

jpgDocumente necesare eliberare carte de identitate provizorii (cand persoana fizica nu poseda toate documentele necesare pentru eliberarea cartii de identitate)

jpgEliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate detinut anterior

jpgDocumente necesare eliberare act de identitate la schimbarea domiciliului

jpgDocumente necesare eliberare act de identitate la schimbarea denumirii strazii sau a renumerotarii imobilelor

jpgDocumente necesare eliberare act de identitate la expirarea termenului de valabilitate, modificarea datelor de stare civila, anularea documentului, schimbarea sexului sau a fizionomiei

jpgDocumente necesare pentru eliberare primului act de identitate dupa implinirea varstei de 18 ani

jpgDocumente necesare pentru eliberare act de identitate la implinirea varstei de 14 ani

 

 

Program ghiseu

   
Luni 08:30-13:30
Marti 11:00-16:30
Miercuri 08:30-13:30
Joi 10:00-16:30
Vineri 8:30-12:30
Sambata si Duminica Inchis

 

Program de lucru

   
Luni 08:00-16:30
Marti 08:00-16:30
Miercuri 08:00-16:30
Joi 08:00-16:30
Vineri 8:00-14:00
Sambata si Duminica Inchis

Taxa de buletin 7 lei si se achita la biroul taxe si impozite Branesti.

Taxe:

Carte de identitate - 7 lei

Carte identitate provizorie - 1 leu

La aplicarea mentiunii de resedinta pe CI nu se percepe taxe.

 

 

 

1. Compartiment Stare civila

 

Publicatii casatorii

Pentru publicatie castorii, va rugam accesati acest link.

 

Program de lucru cu publicul

   
Luni 8:30-16:30
Marti 8:30-16:30
Miercuri 8:30-16:30
Joi 8:30-16:30
Vineri Nu se lucreaza cu publicul
Sambata si Duminica Decese

Telefon: 0314.261.587 Fax: 0314.260.106

E-mail: starecivmail

mailspclep

 

Servicii oferite

 

  • inregistrare acte de nastere
  • inregistrare casatorii
  • inregistrare decese
  • eliberare certificate de : nastere, casatorie, deces,
  • eliberare certificare de celibat
  • inregistrare cereri de divort - divort pe cale administrativa
  • rectificare acte de stare civila , nasteri, casatorie , deces
  • transcrieri acte de stare civila , nasteri, casatorie . deces
  • sesizare pentru deschiderea succesiunii - anexa 24
  • curatele
  • asistenta conform legii 17/2000

 

Actele necesare căsătoriei

  • buletine, cârti de identitate sau cârti provizorii de identitate, originale si copii
  • certificate de naştere - originale si copii
  • certificate medicale prenuptiale eliberate cu o zi sau doua inainte de data depunerii actelor
  • dovada desfacerii căsătoriei anterioare
  • sentinţe divorţ definitive şi irevocabile
  • certificat deces soţ,soţie-după caz

Depunerea actelor se face de către ambii soti, personal, la Serviciul de stare civila pe raza caruia unul dintre aceştia isi are domiciliul sau reşedinţa.

Schimbare nume

Persoana ce solicita schimbarea numelui pe cale administrativa, va depune o cerere la serviciul public comunitar din subordinea unitatii administrativ-teritoriale in a cărei raza teritoriala are domiciliul.

 

Obtinerea certificatului de celibat

Cetatenii romani care doresc sa se căsătorească în strainatate, si carora le este solicitat sa probeze faptul ca nu sunt casatoriti se pot adresa serviciului de Stare Civila, din localitatea unde s-a inregistrat nasterea. Cererea de eliberare a certificatelor se poate face in nume propriu sau prin imputernicit cu procura speciala, autentificata in tara, de un notar public, iar in strainatate, de misiunea diplomatica sau de oficiul consular al României din statul de reşedinţa sau intocmite de notarii publici străini si supralegalizate, conform Convenţiei de la Haga din 5 octombrie 1961, la Tribunalul din localitatea de domiciliu din strainatate.

 

Eliberarea certificatului de naştere

Titularul se va prezenta cu actul de identitate valabil si certificatul de naştere de tip vechi (care se va preda pentru anulare) sau reprezentantului acestuia, imputernicit prin procura speciala de un notar public
In situatia pierderii certificatului de naştere, posesorul se va adresa direct serviciului de stare civila din raza domiciliului, pentru obţinerea unuia nou. In cazul in care persoana domiciliaza in momentul respectiv in strainatate, poate mandata pe cineva din tara pentru a obţine un exemplar.

 

Eliberarea certificatului de căsătorie

Certificatul de căsătorie se poate elibera unuia dintre soţi sau, la cerere , ambilor soţi.

 

Eliberarea certificatelor deces

Se elibereaza la cerere membrilor familiei sau altor persoane indreptatite ce vor anexa la cerere acte doveditoare.

 

Inregistrare acte naştere

Se face prezentând urmatoarele acte:

  • Certificat medical de constatare a naşterii
  • Buletinul de identitate al mamei
  • Certificatul de naştere al mamei (daca este divortata sau necăsătorită)
  • Certificat de căsătorie
  • Buletinul de identitate al declarantului (daca părinţii copilului nu sunt casatoriti)
  • Declaraţie de stabilire a numelui copilului (daca părinţii poarta nume de familie diferite)

 

2. Compartiment Evidenta populatiei

Conținut în curs de actualizare.

 Pentru probleme cu iluminatul stradal va rugam sa apelati urmatoarele numere:

  • Mobil: 0371.304.704
  • Fix: 021.315.09.83

Tehnologii folosite

  • php
  • jquery
  • git
  • html5
  • js
  • sql